Ile kosztują AdWords – czyli jak pozyskać klientów niskim kosztem

Kampanie adwords są świetnym sposobem na podniesienie pozycji Twojej strony internetowej w rankingu. Chociaż na początku wymagają wkładu finansowego, Google dba o możliwie szybki zwrot inwestycji. Dają one również możliwość precyzyjnego targetowania na wiek, płeć i lokalizację potencjalnych klientów. Ponadto występuje szybkie reagowanie na zmiany trendów. Od Google można uzyskać także materiały szkoleniowe w postaci kursów i artykułów, przez co łatwo wdrożyć się w prowadzenie kampanii, a tym samym pozyskiwanie większej liczby klientów niskim kosztem. Rodzajów dostępnych reklam jest sporo, mogą to być reklamy tekstowe, które są zdecydowanie najpopularniejsze, reklamy displayowe, reklamy produktowe, remarketing i remarketing dynamiczny, reklama wideo w serwisie YouTube, reklama w Gmail czy reklama w aplikacji.

Jaki budżet przeznaczyć na Google Ads?

Każdy, kto zdecyduje się na prowadzenie kampanii, z pewnością zada sobie pytanie ile kosztują adwords? Wszystko zależy od tego, jakim budżetem dysponuje firma. Jednak warto mieć na uwadze zwrot kosztów w postaci większej liczby klientów przy niskim nakładzie pieniężnym. Dla biznesu lokalnego jest to możliwe już od kilkuset złotych miesięcznie. Przykładowo – Ads w sieci internetowej przy budżecie rzędu 1000-5000 zł, to koszt zaledwie 350 zł, a przy 5000-10000 jest to 650 zł. Powyżej 10000 koszt liczony jest procentowo i wynosi 9%, od 20000 już tylko 7%. Patrząc na możliwe korzyści, z łatwością można dojść do wniosku, że warto inwestować i cieszyć się zwiększonym ruchem na swojej stronie.

Dodaj Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 × 1 =