Czy w każdym sklepie konieczne są ekspozytory reklamowe?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jest kilka takich sztuczek marketingowych, które sprawiają, że klienci chętniej kupują niektóre produkty. Jednym z tego typu trików są ekspozytory reklamowe producent takiego wyposażenia sklepowego może dopasować półkę do naszych potrzeb. Towar poukładany na takich stojakach wydaje się czymś luksusowym i limitowanym. Klient przechodzący obok ekspozytora zainteresuje się tym, co się tam znajduje i za pewne włoży coś do swojego koszyka. 

Gdzie ustawić ekspozytor, by podziałał na klientów?

Półki z wyraźnym logo producenta danego towaru powinny stać na szczytach alejek, ale dobrze sprawdzą się również zaraz przy wejściu do sklepu, czy też koło kas. Wchodząc między regały, mimowolnie zwracamy uwagę na to, co jest poukładane z brzegu. Badania naukowców dowodzą wręcz, że produkty ułożone na początku alejek sprzedają się dużo lepiej, niż te, które znajdują się w jej środku. Ekspozytory dodatkowo pozwolą stworzyć wrażenie wyjątkowości, co wytworzy w kliencie potrzebę posiadania. Z kolei przy kasach takie półki sprawią, że znudzony staniem w kolejce gość sklepu zacznie obserwować otoczenie i sięgnie po to, co jest w zasięgu ręki. Takie praktyki stosują zarówno małe sklepiki, jak i wielkie dyskonty.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak zorganizować dzieciom aktywne ferie zimowe?
Ferie zimowe są czasem odpoczynku od nauki szkolnej. Aby dzieci nabrały energii na dalszą edukację, powinny nie tylko dobrze odpocząć, […]
Jak ujędrnić skórę i utrzymać ją w dobrej kondycji przez długi czas?
Jędrna i elastyczna skóra to marzenie każdej kobiety. Za jej młody wygląd odpowiada kolagen, którego produkcja wyraźnie maleje wraz z […]
Szum – najlepszy dźwięk uspokajający dziecko
Każdy rodzic, który rozpoczyna przygodę z opieką nad maluszkiem wie, jak trudne bywa usypianie. Kołysanie, śpiewanie, podskakiwanie na piłce do […]