Tradycyjne ćwiczenia czy EMS – co wybrać?

System treningowy EMS polega na elektrostymulacji mięśni przy użyciu specjalnego kombinezonu wyposażonego w niewielkie elektrody. Jedna sesja treningowa łącząca w sobie stymulację mięśni oraz proste ćwiczenia trwa około 30 minut i odbywa się pod okiem trenera personalnego. W tym czasie możliwe jest spalenie od 500 kcal do 1200 kcal. Zalecane jest przeprowadzanie treningu raz lub dwa razy w tygodniu. Dla porównania klasyczny trening przeprowadzany na siłowni pod okiem osobistego trenera trwa około 90 minut i powinien być powtarzany minimum 3 razy w tygodniu. Warto podkreślić, że elektrostymulacja mięśni jest całkowicie bezpieczna i odbywa się bez obciążania kości i stawów. W przypadku tradycyjnych treningów ryzyko odniesienia urazu i kontuzji jest zdecydowanie większe.

Porównanie efektywności treningów

Pierwsze efekty treningów z wykorzystaniem elektrostymulatora mięśni są widoczne już po 4-6 sesjach. W przypadku klasycznych metod porównywalne rezultaty osiąga się dopiero po 15-20 treningach. Powyższe zestawienie pokazuje, że system EMS charakteryzuje się dużą intensywnością i efektywnością. Podczas jednej sesji jednocześnie aktywowanych jest aż 10 grup mięśniowych znajdujących się w ciele, w tym mięśnie głębokie odpowiedzialne za stabilizację i prawidłową postawę. Uzyskanie podobnych wyników na siłowni wymaga wykonywania szeregu specjalistycznych ćwiczeń. Osoby zainteresowane szczegółowymi informacjami na temat treningów wykorzystujących elektrostymulator mięśni powinny odwiedzić stronę https://meonems.pl. Znaleźć na niej można szereg przydatnych informacji na temat tej nowoczesnej metody treningowej.

Dodaj Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pięć × 3 =