Audyty User Experience to sposób dla firm, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia użytkowników ich produktów. Zapewniają dokładną analizę interakcji użytkowników z produktem firmy.
Na audytach UX dowiemy się jak poprawić i utrzymać optymalny User Experience. Pomagają firmom zrozumieć, gdzie ich produkt można ulepszyć i jakie funkcje powinny dodać.
Firmy mogą również opierać swoje działania na audytach UX jako sposób na uzyskanie informacji zwrotnej od użytkowników na temat tego, czy ich produkt spełnia ich potrzeby, czy nie. Na przykład, gdy projektujesz witrynę internetową, możesz poprosić członków zespołu o udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące tego, co według nich powinna robić witryna internetowa. Na przykład, jeśli Twoja firma projektuje witrynę dla internetowego serwisu randkowego, zapytaj, jakie rzeczy chcieliby zobaczyć w witrynie i dlaczego. Możesz także poprosić użytkowników o opinie, konfigurując fokus grupy.
Projektowanie doświadczeń użytkownika to praktyka projektowania produktów i usług, które są użyteczne, zrozumiałe i satysfakcjonujące.
Projektanci User Experience pracują również nad projektowaniem interfejsu użytkownika i architekturą informacji. Inżynierowie UX odpowiadają za techniczne aspekty projektowania UX.
Głównym celem projektowania User Experience jest poprawa doświadczenia użytkownika w produkcie lub usłudze. Najlepszym sposobem na osiągnięcie tego celu są badania i eksperymenty z myślą o kliencie. Rolą projektantów UX jest łączenie właściwych informacji (w sposób łatwy do zrozumienia i strawienia) z odpowiednimi emocjami w celu stworzenia produktów i usług, które będą miały pozytywny wpływ na ludzi i ich życie.
słowa kluczowe: 10 kroków do zaprojektowania projektu strony internetowej pod kątem doświadczenia użytkownika)
Projektowanie strony internetowej nie jest takie proste. Wymaga dużo planowania i badań. Ale dzięki tym 10 krokom możesz mieć pewność, że projektujesz zgodnie z doświadczeniem użytkownika.
1) Zdefiniuj grupę docelową i jej potrzeby
2) Zbadaj konkurencję
3) Twórz persony, aby zrozumieć, czego chcą i potrzebują Twoi użytkownicy
4) Naszkicuj na papierze lub w oprogramowaniu pomysły na różne podróże użytkowników
5) Utwórz makiety dla każdej sekcji projektu swojej witryny, aby zorientować się, jak będzie wyglądać
6) Przetestuj swoje projekty z grupami fokusowymi
7) Zoptymalizuj swój projekt za pomocą testów A/B.
8) Zakończ projekt, testując go na urządzeniach mobilnych i upewniając się, że wszystko działa poprawnie. .
9) Zidentyfikuj problem za pomocą trudnych badań rynkowych.
10) Szukaj informacji zwrotnych od rówieśników, przyjaciół, rodziny i mentorów.
*11) Zgromadź jak najwięcej praktycznej wiedzy na audytach UX z doświadczonymi projektantami