Jakie funkcje powinna posiadać aplikacja sklepu?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Aplikacje i programy lojalnościowe są coraz częściej stosowanym narzędziem marketingowym. Można spotkać się zarówno z programami i kartami poszczególnych sieci handlowych, jak i z narzędziami umożliwiającymi korzystanie ze zniżek w różnych punktach usługowych i handlowych. Jak powinna być skonstruowana aplikacja takiego programu, by zadowolić użytkownika?

Moduły aplikacji lojalnościowych

Pierwszą i najważniejszą cechą takiego programu powinna być łatwa i intuicyjna obsługa. W celu zaznajomienia klienta ze wszystkimi dostępnymi dla niego możliwościami warto również postarać się o rodzaj samouczka – wprowadzenia do korzystania z bardziej zaawansowanych funkcji, tak jak robią to na przykład specjaliści z witryny https://loyaltyclub.pl/moduly-aplikacji/

Należy również udostępnić lokalizację sklepów, biorących udział w programie – umożliwi to klientowi łatwe ich znalezienie, na przykład wtedy, gdy jest on na wakacjach lub po prostu w nieznanej sobie okolicy. Warto zadbać o prezentację najnowszych zniżek i promocji. Pozwala to na ich propagowanie stosunkowo niskim kosztem, bez uciekania się do kampanii z użyciem materiałów drukowanych. Można również zaznajamiać klienta z najnowszymi informacjami dotyczącymi działania firmy, takimi jak zmiany godzin otwarcia, dostępności sklepów czy nowe usługi w ofercie. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Dodatki do modernistycznych wnętrz
Modernistyczne wnętrza cechuje minimalizm, oszczędność w dekoracjach i pewna zamierzona surowość. Dominują w nich takie materiały jak stal nierdzewna, szkło […]
Jakie praktyczne akcesoria powinniśmy zakupić do swojego ogrodu?
Jakie praktyczne akcesoria powinniśmy zakupić do swojego ogrodu?
Dom oraz przylegający do niego mniejszy lub większy ogród to zazwyczaj duma domowników. Przez wszystkie pory roku wkładają często niemało […]
Jak pomoc fotografa może się przełożyć na polepszenie wizerunku Twojej firmy?
Jest nad czym pracować W dobie ogromnej konkurencji oraz rosnących oczekiwań klientów wizerunek firmy nabiera pierwszorzędnego znaczenia. Żaden szanujący się […]