Aplikacje i programy lojalnościowe są coraz częściej stosowanym narzędziem marketingowym. Można spotkać się zarówno z programami i kartami poszczególnych sieci handlowych, jak i z narzędziami umożliwiającymi korzystanie ze zniżek w różnych punktach usługowych i handlowych. Jak powinna być skonstruowana aplikacja takiego programu, by zadowolić użytkownika?
Pierwszą i najważniejszą cechą takiego programu powinna być łatwa i intuicyjna obsługa. W celu zaznajomienia klienta ze wszystkimi dostępnymi dla niego możliwościami warto również postarać się o rodzaj samouczka – wprowadzenia do korzystania z bardziej zaawansowanych funkcji, tak jak robią to na przykład specjaliści z witryny https://loyaltyclub.pl/moduly-aplikacji/.
Należy również udostępnić lokalizację sklepów, biorących udział w programie – umożliwi to klientowi łatwe ich znalezienie, na przykład wtedy, gdy jest on na wakacjach lub po prostu w nieznanej sobie okolicy. Warto zadbać o prezentację najnowszych zniżek i promocji. Pozwala to na ich propagowanie stosunkowo niskim kosztem, bez uciekania się do kampanii z użyciem materiałów drukowanych. Można również zaznajamiać klienta z najnowszymi informacjami dotyczącymi działania firmy, takimi jak zmiany godzin otwarcia, dostępności sklepów czy nowe usługi w ofercie.