Czy ulotka wciąż stanowi efektywną formę promocji biznesu?

Ulotka jest jedną z najstarszych i prawdopodobnie znaną wszystkim formą reklamy, ale także jedną z tych, które aktualnie generują wiele dyskusji – czy to w ogóle wciąż ma sens? Przyjrzyjmy się więc ulotce.

Z ręki do ręki

Od podstaw, ulotka jest narzędziem marketingowym, które można wykorzystać do promowania swojej firmy, produktu lub usługi. To sposób, aby połączyć się z klientami w sposób bezpośredni, (lub pośredni wynajmując ulotkarzy), oferując im reklamę „z ręki do ręki”, sprawiając, że czują wyjątkowo, bowiem to właśnie tę konkretną osobę zatrzymujemy, aby przekazać informacje o naszej działalności.

Rozwiązanie ekonomiczne

Jest tania i łatwa w produkcji, https://podsloniem.pl/ można ją wrzucić do skrzynek na listy i zostawić w miejscach publicznych, a przeczytanie lub obejrzenie ulotki zajmuje tylko kilka sekund.

Problem z ulotkami polega na tym, że nie są one spersonalizowane. Możesz umieścić na nich swoje dane kontaktowe, ale nie możesz powiedzieć odbiorcy nic o sobie, swoim produkcie lub usłudze, gdyż zgodnie z założeniem, ulotka powinna być minimalistyczna w przekazie.

Wciąż efektywne?

Ulotki są świetnym sposobem na promocję firmy i rozpowszechnienie świadomości o niej (generują efekt kuli śnieżnej). Ich zdolność do łatwej dystrybucji do dużej grupy odbiorców czyni je doskonałym narzędziem marketingowym. Ulotki są nadal używane, ponieważ są skuteczne. Ludzie wciąż często decydują się, aby je przyjąć. Nawet jeśli po kilku krokach mają zamiar się jej pozbyć, często sprawdzają treść na nich zawartą.

Choć może się wydawać, że dziś ulotka nie ma już mocy, jest to przekonanie błędne. Gdyż ten poręczny skrawek papieru może bardzo dużo!

Dodaj Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

15 + pięć =