Prowadząc firmę lub przedsiębiorstwo, warto zadbać o odpowiednią reklamę, która nie tylko dotrze do jak najszerszego grona odbiorców, ale też będzie charakteryzować się jak największą trafnością i skutecznością. Do takich z pewnością należą mijane na ulicach billboardy i reklamy świetlne, jednak nie zawsze przynoszą one oczekiwane efekty. Dzieje się tak głównie z uwagi na to, iż są stosunkowo szybko mijane, a dane kontaktowe mało zapamiętywane. W co zatem warto zainwestować, by mieć pewność, że potencjalny klient otrzyma wszystkie niezbędne informacje, a sama reklama wzbudzi jego zainteresowanie?
Wśród najczęściej wybieranych, np. przez firmy farmaceutyczne, pozostają wciąż niewielkie akcesoria w postaci kolorowych kalendarzy z logotypem firmowym, notesów lub gadżetów medycznych, np. stetoskopów. Takie rozwiązania, bezpośrednio związane tematycznie z daną dziedziną, doskonale wpływają na rozpoznawalność oraz zapamiętywalność danej marki, a w efekcie ewentualny przyrost klientów. Ciekawym pomysłem mogą też być długopisy reklamowe z nadrukiem, które są nie tylko poręczne i można je wyprodukować niewielkim kosztem, ale też pozwalają na umieszczenie na nich logo firmy, nazwy oraz danych kontaktowych w postaci numeru telefonu lub adresu mailowego. Takie akcesoria mogą występować zarówno w klasycznym designie, jak i w całkiem nietypowych wariantach, np. strzykawek medycznych lub długopisów z wbudowanym wskaźnikiem laserowym, kompasem albo minimalistyczną pieczątką.