Co wypada wręczyć przyszłym klientom?

Marketing firmowy w dzisiejszych czasach wymaga stosowania niekonwencjonalnych metod. Najważniejszym jest, by zapaść w pamięć klientowi i sprawić, aby zapamiętał on naszą markę. Najlepiej, by codziennie mógł sobie o niej przypominać. Jak tego dokonać ?

Oczywiście, nie jest to łatwe, ale można spróbować wręczać osobom, które mają szansę stać się naszymi przyszłymi klientami różne skromne podarunki, które od razu wzbudzą sympatię wobec nas. Nawet tak niepozorne prezenty, jak smycz reklamowa, czy kubek z własnym nadrukiem mają szansę być kamieniem milowym pod dobre relacje z kontrahentami.

Gadżety reklamowe – dlaczego warto?

Gadżety reklamowe były znane już od dawna, ale teraz przybierają zupełnie nową formę. Powszechny dostęp do materiałów sprawia, że możemy zamówić niemal każdy gadżet, jaki sobie wymarzymy. Najlepiej wciąż jednak sprawdza się klasyka – smycz reklamowa będzie świetna dla fana motoryzacji, lub w przypadku, gdy prowadzimy biznes związany z samochodami. Kubek z logo naszej firmy to delikatniejszy i nieco bardziej osobisty prezent. Możemy go wręczyć osobie, którą już trochę poznaliśmy i łączą nas z nią przyjazne relacje.

Taki kubek jest gadżetem, który klient z pewnością zabierze ze sobą do domu i zapewne też postawi w widocznym miejscu. Zwiększają się wtedy szanse na to, że będzie go oglądał codziennie, przywołując pozytywne wspomnienia z nami. Jest też duże prawdopodobieństwo, że gadżet taki dostrzegą znajomi naszych klientów i zaczną szukać więcej informacji o naszej firmie.

Dodaj Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pięć × 3 =