Jeżeli chcemy wyróżnić jakoś własny sklep lub punkt z otoczenia, należy wiedzieć, czy zdecydować się na tablicę reklamową LED, czy lepsze będą podświetlane kasetony reklamowe (sprawdź: termometry led). Rzecz jasna, kasetony reklamowe mają pewną kapitalną przewagę nad ekranami LED. Są one nieodwołalnie tańsze. Pozwalają wyróżnić się spośród otoczenia. Szczególnie tuż po montażu, ponieważ z czasem ludzie przechodzący przy nich zaczynają się do nich przyzwyczajać a także przestają je dostrzegać. Kasetony pomimo że nie są najnowocześniejszym pomysłem, można zaliczyć do skuteczniejszych metod. Ich podświetlenie sprawia, iż są nieźle widzialne rano, wieczorową porą oraz w nocy. Czas kontaktu z nimi jest stanowczo dłuższy aniżeli w przypadku obklejenia lokalu tradycyjną folią. Specjalnego znaczenia nabiera to jesienią i zimą, kiedy dni są niedługie, a słońca względnie mało. Jeśli dookoła nie ma zbytnio wielu reklam tego typu, kaseton będzie dość efektywny w pozyskiwaniu uwagi. Jeśli nasz lokal mieści się tam, gdzie wszędzie dookoła są kasetony, warto zainwestować w neony led. Po pierwsze, w takiej sytuacji efektywniej przyciągają uwagę. Energiczny przekaz nie pozwala przyzwyczaić się do reklamy a także irracjonalnie ją pominąć. Po drugie, przekazy możemy modyfikować w zależności od pory. Możemy zatem promować produkty, co do których istnieje zwiększone prawdopodobieństwo, iż będą kupowane danego dnia. A zatem wybierając sposób reklamowania produktu (kasetony czy neony ledowe), powinniśmy uzależnić to od okoliczności.